Nie ma lepszych niż Ty, nie masz więcej niż nic.

/
0 Comments
Dla wielu z nas rutyną w każdy poranek jest założenie maski i granie kogoś, kim nie jesteśmy. Zastanawiam się co bardziej boli- przełamanie się i pokazanie swojej prawdziwej twarzy, czy granie fałszywej roli i duszenie się w tym, co chowamy przed światem?

Ostatnio doszłam do wniosku, że ja nigdy się nie zmieniłam. Ja wreszcie dorosłam do tego, by być tym kim zawsze byłam. W sercu chowa się nasza prawdziwa twarz i prędzej czy później ona ujrzy światło dzienne, poczujecie się wtedy niesamowicie spełnieni. Szczęśliwi.
 
Każda blizna, każda rana, każda tęsknota, każde złe wspomnienie, każda porażka, każdy strach, każda obawa, każde kłamstwo, każde zerwanie, każda fałszywa przyjaźń, każda łza, każda choroba.
 
Jesteś piękna. Każda Twoja wada jest idealna, sprawia, że jesteś wyjątkowa. Widzisz powyższe słowa? Chcę usłyszeć Twoją historię i poznać Twoją duszę, bo tylko tam kryje się piękno. Nie obchodzi mnie jak wyglądasz, ile masz lat, skąd pochodzisz. Twoje wady sprawiają, że możesz być tylko lepszy. One nie są czymś złym, one są Twoją wyrzutnią, skupiając się na nich dążysz naprzód, by być najlepsza wersją siebie- nie zagłębiaj się w żalu- omijaj kłody pod nogami. Przeskakuj góry. Nie wchodź w dziury. Da się.
 
Jestem dzisiaj tutaj z uśmiechem na twarzy chociaż wielu powiedziałoby mi, że to się nie uda. A ja  wirtualnie trzymam Cię za rękę, bo razem możemy więcej.
 
 
Poszłam dzisiaj na sesję zdjęciową z niesamowitym Arturem, który wyciągnął piękno z czego tylko się dało, to zdecydowanie najpiękniejsza sesja jaką kiedykolwiek miałam. Co więcej- Artur chce od czasu do czasu wyskoczyć i porobić mi jakieś zdjęcia na bloga, co Wy na to? Jesteście za, czy mam lepiej oddalić się od bycia szafiarką? Pamiętajcie, że pisać będę ZAWSZE, od tego zaczął się ten blog i tego się trzymajmy.











 




 
Sukienka: New Yorker
Kurtka: New Yorker
Buty: New Yorker
Chokery: Magia Zakupów & SkyDance


 
"Tylko nie krzycz, bo to nie miejsce na krzyk, nie ma lepszych niż ty i nie masz więcej niż nic."

 
 


Brak komentarzy:

Shentele by Sara Veronica. Obsługiwane przez usługę Blogger.