O mnie

/
1 Comments
SHENTELE.blogspot.com


Witam na blogu Shentele. Bardzo mnie cieszy fakt, że tutaj trafiłeś, dziękuję. Jestem Sara, bardziej kojarzona jako Sara Veronica, a Ty pewnie się zastanawiasz skąd wziął się pomysł żeby nazwać bloga "Shentele"? W moim życiu były pewne etapy. Zaczęło się od totalnie amatorskiego blogowania, pod pseudonimem Nieosiągalny Anioł, opisywałam każdy swój dzień typowej 14/15 nastoletniej dziewczyny i ku mojemu zdziwieniu miałam swoich stałych czytelników aczkolwiek skończył się mój czas zbuntowanej dziewczynki i pomimo uwielbienia do wyrażania swoich uczuć oraz do samego blogowania-odeszłam. Zostawiłam ten rozdział za sobą, nawet myślałam, że już nigdy do tego nie wrócę. Po długiej przerwie, bo w 2012roku wróciłam jako znacznie dojrzalsza i pewna siebie, po czym stworzyłam bloga "Sara Veronica". Na początku dodawałam tylko zdjęcia, bo nie chciałam już sprzedawać swojej prywatności, ale z czasem, a dokładniej w 2013roku mój znajomy-Maks Rutkowski zainspirował mnie do tego bym przelewała na blogu to co mam w głowie, a jest tam dość duży bałagan więc nie wiedziałam czy do kogokolwiek, to trafi, ale jak się okazało-trafiło, co mnie bardzo cieszy. Przez większość 2013roku solidnie pisałam nowe wpisy, ale photoblog, nie dawał mi wielu możliwości więc postanowiłam podbić blogspota. Na początku wpisałam nazwę Sara Veronica, była ona zajęta więc pomyślałam-dlaczego by nie zacząć od nowa? I wymyśliłam słowo, którego prawdopodobnie nie ma:

Shentele-jest dojrzalszą wersją mnie. Czeka Was dużo nieoczekiwanych wpisów i myślę, że wiele razy zostaniecie zaskoczeni. Cieszę się, że mimo wszystko nie zrezygnowałam z pisania i jestem dzisiaj tutaj dla Was- a Wy dla mnie, to jest wspaniałe. Dziękuję.

Jestem zwykłą amatorską blogerką, która przy okazji kocha muzykę, fotografię oraz wiele, wiele innych. Postaram się to wszystko połączyć w całość i w jakiś sposób zarazić Was moim pozytywnym myśleniem oraz tym cudownym życiem, bo ono takie jest, tylko musisz w to uwierzyć.


1 komentarz:

Unknown pisze...

Bardzo przyjemnie czyta się to, co piszesz :) Też miałam różne etapy blogowania w swoim życiu, o początkach aż wstyd opowiadać :) Teraz postanowiłam powrócić i mam nadzieję, że na blogspocie zabawię nieco dłużej :) Jeśli pozwolisz, dodam sobie Twoją stronę do obserwowanych i postaram się zaglądać tu częściej. Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt!
www.takamojaparanoja.blogspot.com

Shentele by Sara Veronica. Obsługiwane przez usługę Blogger.