#StyleEntry- wybieram bycie dobrym człowiekiem

/
0 Comments
Miały być co najmniej dwa wpisy w tym tygodniu, ale niestety ten tydzień nie wyglądał tak jak tego oczekiwałam. Plany się troszkę posypały, sesję zdjęciową z fotografem mam dopiero w poniedziałek, a paczka na którą tak długo czekałam przyszła kilka dni temu więc nie chciałam już tego odkładać.
 
Z wielką dumą przedstawiam Wam akcje o której powinien usłyszeć cały świat.
 
Joseph Amissah- człowiek, który stworzył #StyleEntry, dlaczego? Because it's cool to give! W akcji chodzi oto by dawać ludziom coś od siebie, zarażać ich uśmiechem, być miłym, robić wszystko bezinteresownie. Mężczyzna ten wysyła KAŻDEMU T-shirt z napisem "I want to be like... Joseph #StyleEntry", a w zamian oczekuje jedynie selfie z bluzką na instagramie, oznaczeniem go oraz przesyłaniem dalej pozytywnej energii. Ponadto, najciekawsze zdjęcia zostają nagrodzone, osoby te dostają w podzięce, torby, zegarki, buty, telefony. Tak- to wszystko z czystego serca rozdaje Pan Joseph, którego niesamowicie polubiłam. Na swoim instagramie pokazuje jakim jest człowiekiem, znamy jego rodzinę oraz widzimy to jak bardzo ją kocha, a także jak niesamowicie dobrze traktuje kompletnie obce mu osoby. Zdecydowanie chcę być taka jak on!
 
Dołączajcie do akcji już teraz! Jeśli chcecie T-shirt, to wyślijcie wiadomość na e-mail: joseph.amissah@bluecubeaviation.com o treści:
 
- Kolor (czarny, biały, szary)
- Rozmiar
- Adres

PS. Możecie dodać, że trafiliście tam prosto z mojego bloga! :)
 
Oprócz tego koniecznie zaobserwuj akcje na instagramie:
 
 
Myślę, że warto wspierać takie rzeczy. Co sam Joseph mówi o swojej akcji?
 
Cytuję: " #StyleEntry zostało uznane za rodzaj mody oparty na celu, którym jest uświadamianie ludziom jak potrzebne jest rozpowszechnianie pozytywnej energii oraz motywowanie innych by sięgali po swój prawdziwy potencjał. Ze specjalnym naciskiem na to by pomagać innym, którzy mają mniej szczęścia niż my sami"
 
Jeśli Waszym priorytetem w życiu jest bycie dobrym człowiekiem, to nosząc tę koszulkę za każdym razem przypominajcie sobie o tym jaki postawiliście sobie cel.
 
Widziałam, że oglądaliście moją relacje na snapchacie ze schroniska, postanowiłam, że będę odwiedzać zwierzaki raz na tydzień oraz raz w miesiącu będę przywozić im jedzenie, które sama zakupię. Zakochałam się w ich duszach i myślę, że jest to miłość na dłuższy okres, chyba się mocno zaprzyjaźniliśmy ;)








 



Brak komentarzy:

Shentele by Sara Veronica. Obsługiwane przez usługę Blogger.