Wybory prezydenckie & związki partnerskie

/
0 Comments
Wiem, że bardzo lubicie gdy więcej pisze, a mniej pokazuje więc jeśli to czytasz, odstaw wszystko co masz do roboty i zapraszam do kontrowersyjnej lektury. Po tym co powiem możecie mnie pokochać lub znienawidzić.
 
WYBORY PREZYDENCKIE
 
Wywołałam niesamowitą burze swoim wpisem na facebooku, gdzie napisałam:
 
"Polsko, dzisiaj oficjalnie przegrałaś.
 
Wolna Polska? Przypominam- więzienie za IN VITRO!!! :)))))"
 
Większość moich znajomych okazała się stać po mojej stronie- wyszło na to, że jednak mam w swoim otoczeniu ludzi o tych samych poglądach, co mnie bardzo ucieszyło. Osoby, które były kompletnie innego zdania to: takie z którymi nie utrzymuję kontaktu, moi obserwatorzy bądź znajomi z którymi nigdy nie potrafiłam się dogadać + wiem, że maja w sobie dużo nienawiści. Oczywiście znalazło się kilka normalnych osób, które widzą w Panu Andrzeju Dudę nadzieję na lepsze jutro, niestety- jedyne co ja widzę, to każde gorsze jutro.
 
Dlaczego zagłosowałam na Bronisława Komorowskiego, przecież podpisał takie i owakie ustawy?
 
BK był według mnie dobrym człowiekiem, nigdy nie poczułam od niego nienawiści, nietolerancji, chęci do konfliktów. Tak, podpisał taką i taką ustawę ale przypominam, że w naszym życiu- młodych ludzi- będzie jeszcze MNÓSTWO prezydentów, którzy pozmieniają te ustawy lub wprowadzą nowe lepsze, jak i gorsze.
 
PBK, był zdecydowanie mniejszym złem. Nie jestem jego zwolenniczką- wręcz przeciwnie. Mój głos został oddany na tę osobę, ponieważ widziałam go w lepszym świetle niż Pana Andrzeja Dudę.
 
Dlaczego nie oddałam swojego głosu na Pana Andrzeja Dudę?
 
Kochani, jak można oddać głos na kogoś, kto idzie pod prąd? Ja idę przed siebie, a on się cofa. Z nim nie ma przyszłości, nie dla mnie. On jest wszystkim tym, z czym ja całe swoje krótkie życie walczę. Nasz kraj dzięki nowemu prezydentowi może stać w miejscu bądź co najwyżej się cofnąć. Dodam- MAM NADZIEJĘ, ŻE SIĘ MYLĘ. Oczywiście, że chce by było lepiej. Niech będzie cudownie! Niech nam zrobi kraj o jakim każdy Polak marzy!! Ma całe 5 lat by się wykazać.
 
Polityka to temat, który potrafi skłócić ludzi niesamowicie, dlatego publikując ten wpis zapewne narażam się na utratę wielu swoich czytelników ale przecież wiecie, ze ja lubię pisać o rzeczach istotnych.
 
Podsumowując, czuję się lekko zażenowana, że ktoś z tak wąskimi horyzontami będzie prezentował nasz kraj- pamiętajcie, ja szanuję Pana Andrzeja Dudę ale nie szanuję jego poglądów.
 
ZWIĄZKI PARTNERSKIE
 
Tuż po fatalnych wyborach w sejmie odbyło się czytanie ustawy dotyczącej związków partnerskich- niestety nie udało się. Większość PO była za aczkolwiek ani jedna osoba z PISu nie była za, wszyscy zagłosowali przeciw.
 
Jak ktoś tak bardzo nietolerancyjny nadal ma tak duże pole manewru do rządzenia tym krajem?
 
Jeszcze do niedawna nie rozumiałam o co to wielkie halo ze związkami dla homoseksualistów, stwierdziłam- przecież samo to, że są razem i nikt na nich nie naskakuje powinno być ok, po co chcieć więcej?
 
Wtedy wszystko do mnie dotarło. Opowiem Wam zmyśloną na szybko historię, która u wielu par homoseksualnych zdarzyła się naprawdę.
 
Jest sobie Grzesiu, od 10 lat jego partnerem życiowym jest Kuba, mają wspólny dom, auto, czyli wspólny majątek. Niestety- Grześ zachorował na raka. Leczenie trwa ale nie udało się- stracił przytomność, Kuba jedzie do szpitala by pożegnać się z swoim ukochanym i słyszy "Nie możemy Pana wpuścić, nie jest Pan z najbliższej rodziny". Facet umiera, rodzina zajmuje się pogrzebem- nigdy nie akceptowała partnera swojego syna, uważają, że na nic od nich nie zasługuje. Ich wspólny dom był zapisany na nazwisko Grzesia- rodzina zgarnia dom, auto- Kuba zostaje z niczym. Jedyne co mu zostało to wspomnienia.
 
Takie historie zdarzają się naprawdę. Właśnie dlatego Ci ludzie walczą o związki partnerskie, by żyć jak rodzina, by nie martwić się o takie sytuacje, rozumiecie?
 
Brawo dla Irlandii oraz Grenlandii, które w ostatnich dniach z legalizowały związki partnerskie.
 
Polsko, czy przyjdzie na Ciebie czas? Zapewne nie przez kolejne 5 lat.
 
 
 
Każdy z nas zasługuje na wolność, gdy żyjesz tak jak podpowiada Ci to serce- jesteś najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi. Pozwólmy innym być szczęśliwym- stawiajcie się za słabszymi. Bieżcie udział w przeróżnych kampaniach- to wiele daje, wtedy jesteście informowani o różnych akcjach i możecie być ich częścią. Poniżej zostawię linki do kilku fan pagy, których inicjatywę wspieram- dołączajcie, zbudujmy coś razem, w grupie siła- znane hasło ale tak bardzo prawdziwe.
 
Mam coś również dla osób wierzących, sama się tym kieruje:
 
"Będziesz miłował bliźniego swego jak siebie samego"
 
Naprawdę uważacie, że Bóg byłby dumny z tego jak sprawiacie drugiemu człowiekowi przykrość za to, że chce KOCHAĆ osobę tej samej płci? Miłość jest tak pięknym zjawiskiem, w każdej postaci. Wierzę w to, ze tak długo jak jesteś dobrym człowiekiem, nic złego Ci nie grozi- włączając w to "piekło". Jestem ciekawa jaki żywot czeka chrześcijan, którzy w niedziele ręce składają, a za moment krzywdę drugiemu wyrządzają.
 
 





Brak komentarzy:

Shentele by Sara Veronica. Obsługiwane przez usługę Blogger.