Możesz być Nowym Jorkiem.

/
0 Comments


Żyjemy w świecie pożądania czegoś, co jest dla nas odległe, nieosiągalne, beztroskie, bezproblemowe, łatwe, magiczne. Uważam, że niekoniecznie nasi rodzice ale my nastolatkowie pragniemy, by nasza egzystencja była czymś, tak wspaniałym jak New York. Z czym kojarzy Wam się to miejsce? Jestem pewna, że przede wszystkim z prostym życiem, wielkimi możliwościami, tolerancją, pięknem. Doszłam do wniosku, że pomimo tego, jak bardzo coś jest magiczne, to nadal słyszymy tylko opinie, które mogą być nieprawdą. Widzimy dany obraz i dopisujemy sobie resztę historii. Obudź się. Nie potrzebujesz Nowego Jorku, by Twoje życie było fantastyczne. Otwórz się na nowe możliwości! To TY masz być rewolucją, która może wszystko zmienić, spraw by Twoje życie było niesamowicie piękne. Cudowny obraz nie sprawi, że będziesz lepiej oddychał, potrzebujesz przyjaciół, których już masz, marzeń, po które musisz iść, miłości, którą musisz spotkać,  To Ty musisz coś zmienić! Nie obwiniaj swojej sytuacji materialnej lub miejsca w którym mieszkasz, bo jeśli nie umiesz być szczęśliwy tutaj, kolejne puste miasto nic nie zmieni.

 
Jestem zafascynowana USA, wiem, że to miejsce jest dla mi bardzo bliskie, zwłaszcza Los Angeles, Hollywood aczkolwiek moje opanowanie i racjonalne myślenie uświadomiło mnie, że jeśli chciałabym kiedyś ułożyć sobie tam życie, najpierw muszę poukładać je tutaj, inaczej byłoby to ucieczką, a tylko tchórz ucieka, twardziel robi to, co powinien, każdy nas wie, że są rzeczy, na które przyszła kolej i powinniśmy je wykonać. Mam przed sobą mnóstwo decyzji do podjęcia ale to po prostu życie, jestem na to przygotowana i wiem, że Wszechświat zrobi wszystko bym wybrała, to co dla mnie najlepsze.
 
Ps. Nigdy nie jesteś sam, nie wierzysz? Spójrz w niebo, oni Cię obserwują.  


                                                     


Brak komentarzy:

Shentele by Sara Veronica. Obsługiwane przez usługę Blogger.