Powstać jak Phoenix z popiołu.

/
2 Comments
Muszę dzisiaj poruszyć temat,który jest na językach całej Europy,a mianowicie jest nim mężczyzna z damskim wyglądem scenicznym oraz pseudonimem Conchita Wurst. Wystąpił wczoraj w półfinałach Eurowizji reprezentując Austrię i dostał się do finału.
 
Czyżby Europa nie była aż tak bardzo nietolerancyjna?
 
Zdecydowanie on dał mi jakąś nadzieję,chciałam zobaczyć czy ludzie naprawdę postawią na jego niesamowity wokal,który jest zdecydowanie najlepszy w konkursie,a może skreślą go za bycie Drag Queen. Wielu ludzi kompletnie nie rozumie kim naprawdę jest "Drag Queen". Myślę,że jeśli Thomas zgolił by brodę to większość ludzi nawet by nie zauważyło,że jest mężczyzną ale on zostawił ją w ramach pewnej akcji.
 
Mężczyzna ten chciał pokazać swoje wnętrze: Jest homoseksualistą,chce by każdy miał takie same prawa dlatego przebiera się na scenie za kobietę ponieważ wielokrotnie ludzie go tak nazywali pomimo tego,że wyglądał normalnie. Zrobiłam drobny research na jego temat i mogę Wam zdradzić,że on nie chce być kobietą. Podkreśla wręcz,że jest to wizerunek sceniczny,z drugiej strony jego alter ago ale gdy schodzi ze sceny,czy przebywa w domu ten wizerunek znika i pozostaje tylko i wyłącznie Thomas...taki sam jak my wszyscy. Przeciętny chłopak,o nieprzeciętnym wokalu zdecydowanie na miarę naszej wspaniałej Edyty Górniak.
 
Jeśli on nie wygra w tym roku tego konkursu-zrozumiem,że to tylko i wyłącznie przez to jak wygląda. Muszę przyznać,że zrobiłam dzisiaj coś,czego nie mam w zwyczaju robić,a natomiast wdałam się w dyskusję z kobietą,nie chcę obrażać Polaków,których kocham i uwielbiam ale zachowała się ona jak zwykła homofobiczna polka z syndromem wstawiania zbyt wielu znaków interpunkcyjnych które były wynikiem braku rozsądnych argumentów,a powtarzaniem ciągle tych samych typu "Pora zgolić brodę i się zdecydować baba albo chłop."

To nie od dzisiaj jest wiadome,że kobiety są słabsze pod względem fizycznym ale uważam,że jesteśmy silniejsze pod względem psychicznych,co zresztą zostało udowodnione naukowo,dlatego chce żeby wiele z nas rządziło krajem,dokonywało ogromnych zmian. Chce wielu kampanii,które będą wnosić do naszego życia coś dobrego,a przede wszystkim...teraz zrozumiałam Nowy Porządek Świata. Mam nadzieję,że nadejdzie chwila w której wszystko się zmieni na lepsze i tak obserwując świat widzę,że wszystko idzie w dobrą stronę. Będąc w Berlinie wyczułam ogromną falę tolerancji,w Polsce to dopiero zaczyna działać ale jest już dobrze. Kocham ten kraj i naprawdę w niego wierzę.
 
Jeśli chcecie coś zmienić-zacznijcie od siebie. W ramach wszelkiej akceptacji i równouprawnienia wstawiam zdjęcie oraz wykon tego wspaniałego człowieka.

 


Damn,jestem z niego dumna,że pomimo tego jak bardzo był poniżany znalazł się tak daleko. Myślę,że świat na dłuuuugo go zapamięta-ja czekam na płytę,a jeśli już ją ma-na pewno kupię.


2 komentarze:

Unknown pisze...

moim zdaniem ma świetny głos! ;)

Anonimowy pisze...

Według mnie Europa wcale nie udowodniła swojej tolerancji pozwalając wygrać Thomasowi. Udowodniła raczej strach przed komentarzami, które mogłyby się pojawić, gdyby Thomas zajął niższe miejsce. No bo niestety... kiedy Thomas zdecydował się wystąpić przed Europą jako kobieta, zamknął tak naprawdę zamknął ludziom możliwość podjęcia samodzielnej decyzji. Gdyby wystąpił bez tego przebrania, ale z własną historią w tle to myślę, że wielu ludzi nie odbierałoby go dziś tak negatywnie.
Poza tym, on nawet nie dał szansy ludziom, by ocenili go za talent. Wszyscy, jak jeden mąż skupili się na jego wyglądzie, a to nie o to powinno chodzić w tego typu konkursach.
- fovsaken

Shentele by Sara Veronica. Obsługiwane przez usługę Blogger.