Moja największa życiowa inspiracja

/
0 Comments
T-Shirt wykonany przez Animal Factory. Polecam!
 
Ktoś by mógł powiedzieć,że jestem już za stara by ciągle się kimś tak bardzo inspirować,śledzić jego dokonania muzyczne jak i życiowe oraz ciągle przy kimś dzielnie stać pomimo tego,że ich kariera stoi w miejscu od 5 lat. Pomimo tego,że bardzo żałuję iż nie dostaliśmy nowej muzyki od The Veronicas,to z drugiej strony bardzo się cieszę. Miały w przeciągu tych długich kilku lat mnóstwo czasu by poznać swoich wiernych fanów. Taki był ich cel,uszczęśliwić nas wszystkich w ramach rekompensaty. Tak się stało,że byłam jedną z pierwszych,którą obdarzyły tą lawiną szczęścia.
 
W 2011roku napisałam Lisie,że śniłam o rozmowie z nią na skype,a ona tak po prostu napisała "Podaj mi swój nick" po czym zadzwoniła do mnie późnym wieczorem i poznała z resztą zespołu. Wielu młodych ludzi ma idola,ale który idol robi tak wiele? Jeśli myślicie,że ona o mnie zapomniała,to nie,wcale tak nie jest. Mamy stały kontakt. Pomimo ponad 2 milionów fanów na facebooku bliźniaczki starają się trzymać blisko z tymi najwierniejszymi,którzy byli z nimi od tego 2005roku. To jest dla nich ważne,że podczas ogromnej przerwy my nadal jesteśmy i wspieramy je z całych sił.
 
Te dziewczyny wielokrotnie mnie inspirowały. Na początku nie rozumiałam ich fascynacji buddyzmem i wydawało mi się to wszystko dziwne ale z czasem ogarnęłam sprawę i zrozumiałam,że ta cała "filozofia" jest czymś cudownym. I w tym miejscu kieruję do hejterów parę słów: Nie skreślajcie czegoś,jeśli tego nie rozumiecie. Naprawdę z ręką na sercu nie wiem czy jest jakaś spokojniejsza i bardziej wyciszajaca,kochająca "religia", "wyznanie" od buddyzmu.
 
Kolejną rzeczą za którą jestem im wdzięczna jest zdrowe odżywianie. Jess wielokrotnie pisała mi,że dam radę i w końcu się tego podejmę. Mówiłam jej,że na razie jest ciężko ale udało się! Bez nich nie byłabym w stanie tego zrobić. Połączyłam zdrowe odżywianie z odchudzaniem i idzie tak dobrze że aż się boję,że przedobrzę... Waga leci w dół bardzo szybko. Na razie niezmiernie się cieszę. Zdrowe odżywianie również bardzo wycisza,pozbywa nas toksycznych składników zawartych w niezdrowym jedzeniu oraz przede wszystkim poprawia nasze samopoczucie. Same plusy,a tak jak już mówiłam setki razy-zdrowe odżywianie może być smaczne. Na początku nic mi nie smakowało,teraz wszystko łączę i jest pysznie. Obiecuję,że dodam więcej przepisów po maturze.
 
Następną rzeczą o której muszę napisać jest to,że przed poznaniem The Veronicas byłam zakompleksioną dziewczynką,która miała wielkie marzenia ale nie do końca w nie wierzyła. Pamiętam jak wszystkim mówiłam "Zobaczycie,ja kiedyś się zaprzyjaźnię z Lisą." Jaka była reakcja? Oczywiście dzieciaki uważały mnie za wariatkę z wymyślonymi znajomymi,bo w końcu jak to możliwe by taka zwykła dziewczyna z Polski poznała kogoś z Australii na dodatek popularnego. Wszystko tkwi w tym by mówić sercem,robić sercem,patrzeć sercem. Jeśli nasza miłość,czyny,słowa są szczere-osiągniemy wszystko co najlepsze.
 
Więżę w potęgę podświadomości,wierzę w sekret,wierzę w karmę,wierzę w to,że każdy człowiek jest dobry,ale nie każdy w sobie to dobro otwiera. Wszystko w moim życiu zostało przyciągnięte przez moje myśli. Nie jestem nikomu nic winna,wszystko jest moją zasługą. Każdy z nas ciężko pracuje na swoje życie i jest jego Panem.
 
Mam 18 lat,a spełniłam już większość swoich marzeń,to brzmi zaskakująco i nierealnie ale jest prawdą. Spełniajcie się,a wtedy zrozumiecie,że cały ten świat należy do Was.
 


 



Brak komentarzy:

Shentele by Sara Veronica. Obsługiwane przez usługę Blogger.