F r e e y o u r ~~ M I N D ~~

/
0 Comments
Jestem niezależnym podmiotem, który tworzy swoją własną ścieżkę.



Przez długi czas czułam, że przeszłość depcze mi po piętach, to było moje złudne uczucie, które sama stworzyłam, to co było, już dawno o mnie zapomniało, tylko ja, o tym ciągle sobie przypominałam. Oczywiście nie męczyłam się z tym każdego dnia ale często do tego wracałam, bo było tak pięknie, bo popełniłam tak wiele błędów, cieszę się jednak, że jestem osobą, która umie we własnym towarzystwie wszystko sobie wytłumaczyć, wyciszyć się, zapomnieć. Może czas nie leczy ran, ale na pewno uspokaja, zmniejsza ból. Przez pewien okres czasu tłumiłam w sobie żal, gniew, po prostu skumulowałam mnóstwo negatywnej energii.
 
Zauważ, że gdy wstaniesz ze złym humorem, Twój cały dzień, będzie pod górkę, lecz jeśli Twój nastrój będzie dobry, tak również będzie z Twoim dniem. Jesteśmy ludnością obwiniania osób trzecich, gdy tak naprawdę nikt inny, nie jest odpowiedzialny za nasze życie. Wielokrotnie zdarzały się i będą się zdarzać złe rzeczy, ale to nie po to, bym się na tym skupiała i była na kogoś zła, ponieważ jest to błędne koło. Każdy kolejny dzień, jest naszą życiową lekcją, i to co TY z nią zrobisz zależy tylko od Ciebie.
 
Gdy już się kładziesz spać, przemyśl cały swój dzień, może chciałbyś coś zmienić, a z drugiej strony, może wydarzyło się coś o czym powinieneś dłużej pomyśleć? Nie traktuj siebie oraz innych jako wrogów, wszyscy jesteśmy tylko zabłąkanymi duszami, które szukają odrobiny szczęścia.
 
 


Brak komentarzy:

Shentele by Sara Veronica. Obsługiwane przez usługę Blogger.