"Istnieć nie znaczy żyć."

/
0 Comments
Pomimo mnóstwa wolnego czasu rzadko tutaj bywam. Chciałam na chwilę odpocząć od blogowania, ale w moim przypadku, to jest jednak niemożliwe. Uwielbiam tutaj przebywać i pisać, nawet jeśli miałyby to być dwa krótkie zdania.
 
Żyjemy z nieświadomością kolejnego dnia, a pomimo tego toczymy walkę. Każdy z nas budząc się następnego poranka, stawia czoło nowemu wyzwaniu. Moim zdaniem nie ma ludzi przegranych, dopóki tutaj jesteś- wygrałeś najcenniejszy dar, jakim jest życie. Nikt nie ma idealnego życia, nasz pobyt tutaj jest serią wzlotów i upadków, czasem ciężko jest się podnieść z głębokiej dziury i uwierzyć, że będzie OK, ale powiedź mi, kto dokona niemożliwego w TWOIM życiu, jak nie Ty? Wiesz, to jest tak, że gdyby nie ludzie, to nie byłoby Nowego Jorku. Zachwycamy się wieżowcami, magią świateł w środku nocy, ale nasz gatunek to wszystko stworzył, całą tę otoczkę w której jesteśmy zakochani po uszy. Jeśli nie masz motywacji, to pomyśl o najbardziej niesamowitej rzeczy stworzonej przez człowieka i zawsze gdy będziesz gubił się na swojej drodze do celu- przypomnij sobie tę rzecz. BO KTO JAK NIE TY. No kto?
 
Szukaj piękna w małych szczegółach. Nie potrzebujesz willi z basenem by być szczęśliwym. Długi czas nie lubiłam swojego pokoju, zaczęłam się zastanawiać dlaczego tak naprawdę go nie lubię? W końcu zrozumiałam, że nie jest on mną. Czułam się w nim obco więc zaczęłam go dekorować na swój własny sposób. Kupiłam wazon, który teraz ciągle zapełniam świeżymi kwiatami, na ścianie powiesiłam zdjęcia swoich idolek, które wielokrotnie mi udowodniły, że mogę dokonać niemożliwego. Gdy się budzę spoglądam na fioletową ścianę, zapełnioną cytatami znaczącymi dla mnie więcej niż cokolwiek innego.
 
"Najlepsze co możesz dla siebie zrobić, to zrozumieć własny pomysł na życie i poczuć, że jesteś na dobrej drodze, do swojej idealnej przyszłości."- Magnetyzm Serca
"Istnieć nie znaczy żyć"- Igor Herbut (LemON)
"Życie nie jest kwestią przypadku, nic nie dzieję się bez przyczyny"- Maksymilian Rutkowski.
"Gdzie zawodzą słowa, przemawia muzyka"- tatuaż Jessiki Origliasso z The Veronicas.
 
Na mojej ścianie widnieją także 4 daty, które zmieniły moje życie. Nie mam napisane, która co oznacza, ale doskonale pamiętam.
 
Życie to ścieżka pośrodku ogromnego labiryntu, nie bój się, spróbuj to rozgryźć, skoro tutaj jesteś, to musi coś znaczyć.  
 
 
Korzystając z okazji nowego wpisu, chciałam Was wszystkim zaprosić na moje portale społecznościowe:
 
 
 


Brak komentarzy:

Shentele by Sara Veronica. Obsługiwane przez usługę Blogger.