Siła przyciągania

/
0 Comments
 
 
 
Wszyscy jesteśmy takimi szczęściarzami, że zostaliśmy obdarzeni cudowną mocą, jaką są marzenia. Gdy zaczynasz myśleć o czymś, czego bardzo pragniesz sprawiasz, że Twoje myśli unoszą się w powietrzu, Wszechświat stara się sprawić by Twoja prośba została wysłuchana. To nie jest tak, że dostaniesz coś w ciągu następnego tygodnia, czasem trzeba czekać długie lata, pewnie zastanawiasz się dlaczego, skoro Wszechświat jest taki potężny? On zna nas lepiej niż my sami, wie o naszych słabościach, dobrych stronach, upadkach i wzlotach, co za tym idzie, wie również czy jesteśmy gotowi na to, by zesłał on nam naszą prośbę, często tak nie jest.
 
Był czas kiedy nie wierzyłam w jakąś większą siłę, która może pomagać mi spełniać moje marzenia, ale to się zmieniło, kiedy moje celę zaczęły się realizować:
 
- Rozmowa z moją największą idolką na skype.
- Byciu na backstagu największego muzycznego wydarzenia w Polsce- Eska Music Awards.
- Koncert The Pretty Reckless + poznanie Taylor po koncercie.
- Nauczenie się języka angielskiego w stopniu zaawansowanym.
 
Wymieniłam  4 moje największe marzenia, które się spełniły. Ludzie we mnie nie wierzyli, nie będą też wierzyć w Was, ale nie przejmujcie się, nigdy nie jesteście sami, zawsze wysłuchuje Was ogromna siła, każdego Waszego słowa więc nie zapominajcie- gdy kumulujecie w sobie negatywną energię, coś złego jest do Was zsyłane. Prawo Karmy.
 
Myślę, że jeśli ktoś chce być dobrym człowiekiem, to musi nauczyć się żyć. To długa droga, zaczęłam ją odkrywać w wieku 16 lat małymi kroczkami. Nie bójcie się marzyć, marzenia są siłą, proście o to, czego pragniecie- codziennie! Pamiętajcie, że to nie działa w sposób- siedzę na tyłku, nic nie robię i oczekuję, że to się stanie. Musisz walczyć, ale nigdy nie jesteś w tej walce sam.
 
Jako dobrą motywację polecam moje dwie ulubione psychologiczne książki:
 
Zacznijcie od obejrzenia tego krótkiego filmiku, a dostaniecie kopa na cały dzień! Po obejrzeniu prędko zacznijcie realizować Wasze marzenia.
 
 


Brak komentarzy:

Shentele by Sara Veronica. Obsługiwane przez usługę Blogger.