Zdrowie Odżywianie-co jem?

/
0 Comments
Musli,jogurt naturalny,kiwi,banan.
 Muszę się przyznać,że zaskoczyłam samą siebie. Myślałam,że szybko zrezygnuję,ponieważ często to robiłam jeśli przychodziło do jakieś sprawy,która nie jest łatwa i trzeba się trochę poświęcić. Nadal jestem świeżakiem w zdrowym odżywianiu i mam "słabsze momenty",ale nie rzuciłam się jeszcze na słodycze aczkolwiek w jakiś dzień po obiedzie miałam tak wielką ochotę iść po ciastka i zjeść przynajmniej kilka,bo brakowało mi już ich,ale mogę Was zapewnić,że się przyzwyczaicie. W tym momencie nie czuje się jakby mnie ciągnęło do czegokolwiek niezdrowego.

 Czy widzę plusy? Oczywiście. Przede wszystkim czuje się bardzo lekko i poprzez regularne posiłki-kompletnie nie czuję głodu! To jest wspaniałe uczucie. Miałam dni kiedy o 13 jadłam obiad i był on naprawdę wielki,ponieważ byłam głodna niczym wilk. Teraz jem małe posiłki bez poczucia jakiegokolwiek głodu. Do tego,wiele razy po niezdrowym jedzeniu bądź obżeraniu,czułam się niedobrze...teraz cokolwiek bym nie zjadła-jest ok.
 
 
 

 Postanowiłam,że będę robić dla Was zdjęcia by pokazać Wam jak mniej więcej wyglądają niektóre moje posiłki. Codziennie wprowadzam coś nowego,ale i tak muszę wybrać się na zakupy,ponieważ chce wprowadzić dużo ryb,gotowanego mięsa i przede wszystkim warzywa,których w tym momencie nie ma zbyt wiele w moich posiłkach-postaram się do nich przekonać aczkolwiek mama na obiad zrobiła surówkę z marchewki i jabłka,pomimo tego,że kompletnie mi to nie smakowało to zmusiłam się i zjadłam dla dodatkowych witamin. Hm,nie wiem jak to możliwe,ale nienawidziłam jogurtów naturalnych oraz musli,a teraz to wszystko mi smakuje. Może to wszystko leży w naszej psychice,ja po prostu powiedziałam sobie,że muszę się zmusić i nagle zaczęło mi to smakować. Cieszę się bardzo z tego powodu.
W powietrzu czuć już wiosnę,za oknem pięknie świeci słońce,za niedługo przyjdzie lato a z nim świeże warzywa oraz owoce,to idealny moment by coś zmienić.




Brak komentarzy:

Shentele by Sara Veronica. Obsługiwane przez usługę Blogger.