Walentynki-wszyscy mają prawo do miłości.

/
0 Comments
  1. Poranek zaczął się jednym słowem "Walentynki". Dzień w którym głównym motywem powinna być miłość stał się bardzo komercyjnie wykorzystywaną okazją by zarobić. Internet został oficjalnie zakażony i jesteśmy wręcz dręczeni tym by nie zapomnieć,bo przecież to taki ważny moment w naszym życiu. Możecie mieć wrażenie,że pisząc w ten sposób nie lubię Walentynek,ale jest wręcz przeciwnie. Uważam,że powinno być więcej dni tego typu,gdzie możemy podzielić się jakimiś pozytywnymi emocjami-w tym przypadku jest to miłość,wspaniałe uczucie,o które nie jest łatwo. Zapewne każdy inteligenty człowiek będzie pielęgnował ten dar każdego dnia,ale całkiem w porządku jest fakt,że mamy osobne święto stworzone typowo dla "zakochanych".

 
 
 
 
"czasem, po prostu chce kogoś przytulić
Kogoś kto da mi swoją kurtkę gdy jest zimno
Mieć tą młodzieńczą miłość nawet gdy jesteśmy starsi
Yea czasem, chce kogoś kto złapie mnie za rękę
Wybierze mnie, przyciągnie mnie blisko, będzie moim mężczyzną
Będę Cię kochać do końca

Więc jeśli tam jesteś, obiecuje będę dla Ciebie dobra
Ale skończyłam szukać mojego przyszłego "kogoś"
Bo kiedy czas będzie odpowiedni
Będziesz tu, ale teraz
Drogi "nikt", to twoja miłosna piosenka"
 
Pamiętajcie,że Walentynki to jednak nadal tylko Walentynki...nie gniewajcie się na swoich partnerów jeśli coś pójdzie nie tak w tym dniu,bo Wasze uczucie ma być cudowne każdego dnia,a nie tylko w ten dzień.


Brak komentarzy:

Shentele by Sara Veronica. Obsługiwane przez usługę Blogger.