Marzenia się spełniają

/
0 Comments
Czy jest coś piękniejszego od poczucia tego,że spełniacie swoje kolejne marzenie? Tak naprawdę każde nasze marzenie jest do spełnienia,ale musimy działać w tym kierunku,bo nic nie przyjdzie samo. Wyznaczajcie sobie cele i róbcie wszystko by się udało Wam się do nich dojść. Jesteś Panem swojego losu,to od Ciebie zależy Twoja przyszłość więc nie pozwól na bycie "Jednym z wielu". Spraw byś był wyjątkowy,ale nie rób tego ze względu na innych-zrób to dla siebie,by poczuć się spełnionym.
 
Nie wyobrażam sobie człowieka bez celów. Myślę,że każdy z nas żyje po coś,ma jakieś oczekiwania,liczy,że coś się wydarzy i cały czas na to pracuje-to są właśnie marzenia aczkolwiek ja nie lubię mówić o swoich celach jeśli nie jestem jeszcze twarzą w twarz z tym co mnie wkrótce spotka. Dzisiaj można powiedzieć,że jestem na drodze do spełnienia kolejnego i jest to wspaniałe uczucie gdy wiem,że ponownie coś mi się uda. Małe marzenia są fajne,ale te ogromne,które wydawają się nieosiągalne są najpiękniejsze. Kocham ryzyko,to poczucie adrenaliny "co by było gdyby". Długo czekałam na to by mieć 18lat i móc robić to na co właśnie mam pozwolenie. Nigdy nie jarały mnie obozy,wycieczki zorganizowanie i tym podobne rzeczy. Lubię robić wszystko na własną rękę bez żadnego opiekuna oraz tego "co będę dziś robić". Myślę,że większość z nas nie lubi być kontrolowanym + spontany są najlepsze. Myślałam,że pełnoletność nic nie zmieni,ale się myliłam. Otwiera ona przed nami wiele drzwi,ale trzeba być rozsądnym i dobrze to wykorzystać. Na wszystko jest odpowiedni moment. W Waszym życiu zdarzy się wiele rzeczy,o których nawet Wam się nie śniło. Wiecie co jest najpiękniejsze w naszym istnieniu? Prawdopodobnie większość tych cudownych momentów z naszego życia jeszcze się nie wydarzyło,tylko są one zapisane w naszej przyszłości,dlatego musimy mieć tę odwagę by iść pewnym krokiem do celu,a będą spotykać nas miłe niespodzianki. Oczywiście nie obędzie się bez porażek,ale muszą one wystąpić byśmy docenili dobro nam dane. Życie to ying&yang-wszystko wypełnia się idealnie.
 
 
Idź do celu. Nie bój się porażek. Nie słuchaj innych. Ufaj sobie. Wygrasz. Upadłeś? Wstań. To nie koniec,to dopiero początek.




Brak komentarzy:

Shentele by Sara Veronica. Obsługiwane przez usługę Blogger.