Zrobiłam to

/
0 Comments
Każdy dzień jest wyzwaniem,
Każdy dzień jest możliwością na osiągnięcie kolejnego celu,
Każdy dzień, to kolejna z podarowanych Ci szans.
 
 
Jesteś tu więc masz misję do spełnienia, nie zastanawiaj się nad jej celem ostatecznym, dąż do tego co sprawia, że jesteś szczęśliwy, innych słowa mogą być pomocne lub zwodzące więc nie zawsze ich słuchaj. Jesteś samodzielnym bytem, który ma prawo wyboru, wycisz się, a następnie posłuchaj bicia swojego serca, wtedy usłyszysz odpowiedź na każde zadane przez siebie pytanie.
 
Serce czy umysł?
 
Walka dwóch sprzeczności. Umysł zawsze będzie kierował się rozsądkiem, wybierze dla Ciebie tą idealną, najbezpieczniejszą opcję, zadba oto by nie zleciał Ci włos z głowy, a serce... ono zabierze Cię na dziką, niebezpieczną przejażdżkę na szalonym koniu z którego spadniesz wiele razy, co prawda napotkasz na swym ciele parę siniaków ale nikt nie odbierze Ci tego gdy szczerze powiesz; Zrobiłem to. Spełniłem swoje największe pragnienie, chociaż mówili, że będzie to kręta droga. I ona taka była, ale przeskoczyłem wszelkie przeszkody i teraz jestem tu z trofeum w dłoni, a nagrodą są wspomnienia, których mi nikt nigdy nie zabierze.
 
Każdy z nas ma 'motywatornię', prawda? A jeśli nie, to teraz Wam opowiem o tym, jaką mam metodę na to gdy czuję, że zbiera się we mnie negatywna energia. Zaczynam myśleć o najcudowniejszej rzeczy jaka przydarzyła mi się w życiu, może być to nawet kilka momentów. Przypominając sobie o nich staję się pewna siebie i zapominam o tym, że przez chwilę poczułam w sobie niepewność. Tego co już osiągnąłeś, nikt Ci nie zabierze.
 
W tym roku po raz pierwszy zrobiłam listę postanowień. Schowałam ją i nie będę do niej zaglądać- dopiero pod koniec roku ale pamiętam parę rzeczy i już spełniły się dwie: Spotkanie z The Veronicas oraz zdane prawo jazdy za pierwszym razem.
 
Wiecie co jest najlepsze? W środę spełnia się kolejne. Co za uczucie. W tym momencie poczułam milion motylków w brzuchu. Właśnie tak smakuje szczęście.
 
Błagam, nie traćcie czasu, zacznijcie robić to co maluje uśmiech na Waszej twarzy, a zapomnicie o definicji słowa 'smutek', 'niespełnienie', 'rozczarowanie'. Chociaż.. o czym ja mówię. Bez tych uczuć nigdy nie docenilibyśmy tego co dobre, tego co sprawia, że nasza dusza śpiewa.
 
Bo życie jest piękne, a ja rozkoszuje się swoją podróżą. Chcę więcej. I jeszcze więcej. Czy mogę żyć wiecznie?
 
 


Brak komentarzy:

Shentele by Sara Veronica. Obsługiwane przez usługę Blogger.