It's all about giving

/
1 Comments
Jak Wam się podoba nowy wygląd bloga?! Pewnie razem ze mną właśnie powiedzieliście: nareszcie! Za szablon oraz czas poświęcony na ogarnięcie bloga dziękuję Kamilowi Szerszeńskiemu oraz zapraszam Was na jego bloga KamilSzerszenski.blogspot.com.

Czuje się jakby to był jakiś nowy początek- i stety lub niestety- tak właśnie to wygląda. Przed chwilą omawiałam szczegóły pewnej akcji z człowiekiem, który całkowicie mnie wzruszył, jestem przeszczęśliwa, że dowiedziałam się o tym co robi więc będzie artykuł, a do tego... w tej całej akcji będziecie mogli wziąć udział również WY! Podekscytowani?

Muszę się pochwalić, że zdałam teorię z prawa jazdy za pierwszym razem, to kolejna rzecz która dowodzi, że szczęście mnie w tym roku nie opuszcza. Skarby, zacznijcie robić więcej dla siebie, otwórzcie serca na to, czego skrycie najbardziej pragniecie, wiecie jak to smakuje? Jakby ktoś Wam włożył kawałek nieba do buzi- jest to uczucie nie do opisania.

Spełnianie marzeń. Ciągle będę to powtarzać. Samorealizacja. DZIAŁAJCIE. Ludzie będą mówić, że to nie ma sensu, że to się nie uda. Niech Was te słowa motywują!!

Jeśli marzenia Was nie przerażają, to są stanowczo za małe! Nie bójcie się mieć ogromne cele, każdy z nas rodzi się z pustym kontem i to czym je zapełnimy zależy od nas samych. Dostaliśmy jednakowe szanse, różnica tkwi w tym, że niektórzy je wykorzystują, a inni wmawiają sobie, że takie rzeczy są dla innych osób, a na pewno nie dla nich. Wiecie co w tym momencie robicie? Wolne miejsce dla osoby, która była na tyle zdeterminowana by je zająć, a to mogłeś być TY!

Jak wiecie by zobaczyć The Veronicas nagrałam filmik, jeszcze wtedy nie było wiadome czy będzie zorganizowane spotkanie z nimi w Berlinie więc jedna z fanek napisała: "Gdyby bliźniaczki chciały się z KIMKOLWIEK spotkać, to by o tym napisały, chyba logiczne?". Oczywiście kompletnie się tym nie przejęłam. To jest jej karma, jej złe słowa, ja nie mam z tym nic wspólnego, ona nie wiedziała, że Lisa w prywatnej rozmowie zapewniła mnie, że zrobi wszystko by się ze mną spotkać, a ja pomyślałam, że filmik mi w tym jak najbardziej pomoże a nie zaszkodzi, nawet gdybym nie dostała jakiejkolwiek odpowiedzi, to pojechałabym tam i wiem, że bym się z nimi spotkała.

Jeśli czegoś chcesz i oto walczysz- dostaniesz to ale musisz w to uwierzyć, ten obraz powinien już widnieć w Twojej głowie, zachowuj się tak, jak gdyby to już się wydarzyło, poczuj tę radość i szczęście BO TO SIĘ STAŁO.

Klucz do szczęścia? Pozytywne myślenie.






1 komentarz:

Unknown pisze...

Nie masz za co dziękować, przecież nic takiego nie zrobilem! :O

Powodzenia z prawkiem i mało rozbitych samochodów :D (Coś o tym wiem!:D)

Shentele by Sara Veronica. Obsługiwane przez usługę Blogger.