Zdrowe odżywianie-ciąg dalszy!

/
1 Comments
Jest cudownie. Myślałam,że zdrowe odżywianie się będzie ogromnym wyzwaniem dla kogoś kto uwielbia wszelkie fast foody,słodycze oraz znanego wszystkim McDonalda,ale udało się. Od 17 lutego,czyli już ponad dwa miesiące mój organizm dostaje same witaminy i moje ciało pokazuje mi tego efekty. Chciałam połączyć zdrowe jedzenie z odchudzaniem,ale nie mówiłam o tym głośno ponieważ nie wiedziałam czy mi się uda. Teraz wiem,że to zagości w moim życiu na dłuższą chwilę,a być może na zawsze. Straciłam 5kg bez jakichkolwiek ćwiczeń,a teraz zaczynam ćwiczyć aczkolwiek nie wiem czy to mi się uda ponieważ zawsze stawiało to dla mnie problem ale będę próbować. Może nie będzie to bardzo systematyczne ale ważne,że wprowadzę to w życie.

 
Chciałam się z Wami podzielić tym co dzisiaj zrobiłam. Miałam w planach zrobić pyszne zdrowe tacos,ale niestety nie mogłam znaleźć placków kukurydzianych więc postawiłam na zdrową tortillę. Myślałam,że coś takiego nie może być zdrowe,ale jednak się myliłam. Pamiętajcie,że zdrowe jedzenie może być naprawdę pyszne pomimo,że jest mało kaloryczne i czasem wygląda okropnie! Podoba mi się ta przygoda,która mnie spotkała poprzez dokonanie takiego wyboru. Jestem sobie ogromnie wdzięczna.
 
 
Tortilla (mój przepis)
 
Kupiłam specjalne gotowe ciasto na tortillę,awokado,pomidora,cebulę,czosnek,sałatę, filet z kurczaka oraz cytrynę.
 
Zaczęłam od awokado. Obrałam je po czym pokroiłam w kosteczkę,wrzuciłam to miseczki wycisnęłam sok z cytryny i zmiksowałam blenderem.
 
 

Później dodałam pieprzu oraz papryki w bardzo małej ilości i jeszcze raz zmieszałam łyżką tę masę. Następnie pokroiłam fileta z kurczaka w drobną kosteczkę i razem z wyciśniętym ząbkiem czosnku oraz pokrojoną w kosteczkę cebulę wrzuciłam na patelnię,a przed tym polałam patelnię łyżką oliwy z oliwek. Ciągle mieszając by kurczak nabrał takiego fajnego aromatu. Gdy już był gotowy to umyłam sałatę i pokroiłam jeden listek,a następnie położyłam na czystą patelnię ciasto do tortilli na pół minuty by było cieplutkie. Po wyłożeniu wysmarowałam je pastą z awokado,która służyła dla mnie jako sos. Następnie wrzuciłam pokrojoną pierś z kurczaka,pokrojonego w kostkę pomidora,pokrojoną sałatę i można na wierzch jeszcze raz dać trochę awokado po czym wszystko zwinąć i na końcu dać sreberko by nic nie wyleciało-smacznego!
 
 
 
Czułam się po tym bardzo lekko. Awokado jest cudowne! Słyszałam o nim od dawna i nie żałuję,że się skusiłam. Będę jeszcze polować na te placki kukurydziane by zrobić tacos ale w piątek robię frytki ze słodkich ziemniaków! Pewnie mało z Was wie co to jest...więc odsyłam do google,ale są bardzo zdrowe i jak najbardziej wskazane. Powiem Wam czy smakowało i jak się po tym czułam.
 
Namaste.
 
 


1 komentarz:

Unknown pisze...

Ja używam awokado zamiast masła do kanapek. :D

Shentele by Sara Veronica. Obsługiwane przez usługę Blogger.