Szczęście,łap je.

/
0 Comments
Kocham wiosnę,wszystko jest takie pozytywne. Wpatruję się w kwiaty,słucham śpiewu ptaków,rozkoszuję się kolorami tęczy,które nas otaczają. Co roku,gdy już wreszcie przychodzi do nas ta pora roku wydaje mi się,że czekałam na nią całą wieczność. Od zawsze, na zawsze moja ulubienica. Nosi codziennie uśmiech na twarzy,nawet gdy pada,jest pięknie,ponieważ nie traci swoich przepięknych barw. Myślę,że w życiu właśnie oto chodzi,by cieszyć się z małych rzeczy,łapać te promyczki,które uciekają nam gdzieś między palcami.
 
 
 
Noce coraz krótsze,dnie coraz dłuższe. Za niecałe 2 tygodnie święta...i mam wakacje. Całe swoje życie myślałam jak to będzie,kiedy skończę swoją "przymusową" edukację...jakie to uczucie. Teraz zastanawiam się tylko nad tym,kiedy to minęło. Jak to możliwe,ze te wszystkie lata tak po prostu minęły. Myślę,że coś się kończy po to,by coś lepszego mogło zastąpić tego miejsce. Przyszłość zawsze mnie ekscytuje. Teraz cieszę się z powodu pięknej pogody oraz możliwości,które ona daje.
 
 

Pamiętajcie,że w naszym życiu nic się nie powtórzy...każdy moment jest unikatowy. Nie żałuj czegokolwiek,nawet tych złych wspomnień. One miały swoje miejsce w przeszłości i nigdy nie wrócą. Uśmiechnij się. Skoro już tu jesteś-wykorzystaj to.


 
"Miłość to nie grzech. Boje się jej. Niech prawda śpi,nic nie mów mi."


Brak komentarzy:

Shentele by Sara Veronica. Obsługiwane przez usługę Blogger.