Spełniajcie marzenia// Skype z Eweliną Lisowską.

/
4 Comments
Jestem dzisiaj w takim miejscu, że wszystko napędza mnie do działania, czuję się bardzo spełniona, szczęśliwa, wiem, że mogę wszystko.
 
Tak się cieszę, że nie muszę za chwilę wracać do szkoły, nareszcie mogę się realizować, mam dużo planów ale o tym powiem, jak doprowadzę je do skutku.
 
Zacznę od tego, że wygrałam SKYPE z Eweliną Lisowską. Tak, moją największą idolką z Polskiego rynku muzycznego. Zgłosiło się 1,500 tysięcy osób... a wygrałam ja i 3 inne osoby.
 
 
 
Obudziłam się w nocy, z powodu silnego bólu brzucha, a mam taki dziwny nawyk, że jak nie mogę spać, to chwytam za telefon i buszuję po internecie, oczywiście weszłam na facebooka by zobaczyć czy mam jakieś nowe wiadomości, no i tak- miałam, wiadomość o wygranej od samej Eweliny Lisowskiej. Uwierzcie mi, że wstałam po tabletki, obudziłam mamę, i tak przez godzinę nie spałam, tylko się cieszyłam. Poszłam spać jakoś po 6:00 rano i po obudzeniu nadal żyłam tą szczęśliwą chwilą.
 
Skype z Ewelą odbył się wczorajszą późną porą, trwał pełną godzinę. Myślę, że zadałam wszystkie możliwe pytania, wiele się dowiedziałam, cytuję Ewelinę "Jak tylko przeczytałam Twoją wiadomość, wiedziałam, że musisz wygrać." lub "Bardzo dobrze Cię pamiętam z naszego pierwszego spotkania, a oprócz tego, Twoja twarz zawsze mi gdzieś miga w komentarzach itd."
 
Cóż, byłam kompletnie oszołomiona tą całą sytuacją, największą niespodzianką jest to... że puściła mi nowy singiel. Jest świetny, ja już jestem w nim zakochana, wiem, że wszyscy go pokochacie.
 
Jest tyle rzeczy, którymi się ze mną podzieliła ale myślę, że nie o wszystkim powinnam tutaj mówić, dodam tylko, że The Nurth na pewno powróci więc ja się ogromnie z tego cieszę. Przekazałam jej listy od fanów, obiecała, że przeczyta.
 
Uważam, że jest to bardzo ciepła osoba, kompletnie nie gwiazdorzy, rozmawiało mi się z nią, niczym z koleżanką, poruszyłyśmy różne tematy więc było ciekawie. Nie liczyłam na to, że tak bardzo się przede mną otworzy, myślałam, że zachowa jakiś dystans, że o życiu prywatnym kompletnie nie porozmawiamy ale było inaczej. Po tej rozmowie zmieniłam do niej stosunek, lubię ją jeszcze bardziej i jeszcze bardziej chcę jechać na jakiś koncert i oczywiście zlot.
 
Cieszę się, że mamy kogoś takiego w Polsce, ona jest skarbem.
 
 
 
SPEŁNIAJCIE MARZENIA, moja lista dosłownie się kurczy, ponieważ ciągle coś z niej wykreślam i obok piszę "spełnione", tak szczerze, to tylko w mojej głowie, bo nie mam listy fizycznej.
 
Ściskam wszystkim! Zapraszam na moje portale społecznościowe:
 
 


4 komentarze:

Anonimowy pisze...

1.Może Ewelina zdradziła Ci jakieś informacje na temat płyty ?
2. Jak nowy singiel ? O czym tym razem i w jakim klimacie ?
3. Czego nowego dowiedziałaś sie o Ewelinie, może jakaś ciakawostka o której wcześniej nie wiedziałas ?

shentele pisze...

1. Mają już gotowych 6 piosenek, czyli połowa pracy już za nimi.
2. Nowy singiel jest cudowny- ma to być niespodzianka więc nic więcej nie dodam.
3. Tak samo jak ja- boi się igieł! :)

Anonimowy pisze...

A jaki adres na Skype Ewelinki? 😁

Anonimowy pisze...

A jaki adres na Skype Ewelinki?

Shentele by Sara Veronica. Obsługiwane przez usługę Blogger.