Inspiracje

/
0 Comments
Cześć wszystkim.
 
Zaraz uciekam zaszyć się w książkę, a następnie lecę spotkać się ze znajomymi. Aktualnie mam remonty w całym domu i muszę przyznać, że strasznie mnie one pochłonęły. Jestem w szoku, jak bardzo zaangażowałam się w projektowanie moich nowych 4 ścian. W końcu chcę mieć miejsce, które będzie odpowiednikiem tego, jak się czuję, chcę mieć przestrzeń, w której kompletnie się wyciszę, do której będę wracać z uśmiechem na twarzy. Ostatni raz miałam remont w pokoju w 2008 lub 2009 roku więc jako 13-14latka, nie miałam zbyt wiele do gadania, teraz każdy detal, jest wybierany przeze mnie. Dodam kilka zdjęć pokoi, z których zdecydowanie czerpię inspirację.
 
 
 
 
Niestety remont wydaje się być dość prosty ale będzie to długi proces, ponieważ nie tylko moje pomieszczenie jest odnawiane, po zakończeniu obiecuję, że wrzucę zdjęcia.
 
Oprócz tego, niedawno byłam na sesji zdjęciowej wykonanej przez Artura Zarembę. Ostatnimi czasy, bardzo zakochałam się w modzie, nienawidziłam spódniczek, a teraz przy dobrej kombinacji- pokochałam je. Stworzyłam swój mini-rockowy zestaw, a kolega porobił mi kilka zdjęć:
 
 
 
 
 
 
Podoba Wam się w ogóle ta stylizacja? Z góry mówię, że nie zamienię swojego bloga w fashion coś tam, nie biegam na sesje zdjęciowe, po prostu od czasu do czasu coś wrzucę
 
Sweterek- H&M
Bluzka- H&M
Krzyż- New Yorker
Spódniczka- Unknown
Buty- Deezee.pl
Torebka- Deichman
 


Brak komentarzy:

Shentele by Sara Veronica. Obsługiwane przez usługę Blogger.