Namaste bitches.

/
0 Comments


Tak często nie zauważymy rzeczy,które są w naszych rękach,a my ich nie szanujemy. Zatęsknisz za pięknymi włosami,kiedy zaczną Ci się niszczyć. Zatęsknisz za swoją urodą,kiedy będziesz coraz starsza. Zatęsknisz za mieszkaniem z rodzicami,kiedy się wyprowadzisz i wszystko będzie na Twojej głowie. Zatęsknisz za byciem singlem,kiedy wejdziesz w poważny związek. Zatęsknisz za staniem w korku,kiedy jedynym Twoim transportem będzie komunikacja miejska. Zatęsknisz za szkołą,kiedy od rana do wieczora będziesz pracował za marne pieniądze. Zatęsknisz za rodziną,kiedy ją stracisz. Zatęsknisz za swoim rodzinnym miastem,kiedy nie odnajdziesz się w nowym miejscu. Zatęsknisz za przeszłością w końcu zauważając jak życie przelatuje Ci przez palce.
 
Otwórz oczy,błagam.
 
 
 
To co teraz mamy jest piękne,cudowne i niepowtarzalne. Ta chwila już nigdy nie wróci,a jeśli coś Ci nie odpowiada-zmień to,zanim będzie za późno.
 
Tik-tok-tik-tok-tik-tok,słyszysz? Uciekają Ci sekundy,minuty,godziny,dni,tygodnie,miesiące, lata... Zacznij działać.
 
Ciągle to powtarzam,ale naprawdę dochodzę do wniosku,że liczą się tylko te momenty,które sprawiają,że życie jest takie wyjątkowe. Czasem wydaje mi się,że mam dość,bo tego jest za wiele. Gubię się w tym kim jestem,a kim chciałabym być,bo większość nie ma pojęcia co jest we mnie. Wojna z samą sobą,ale podziwiam siebie za to,że ja ciągle na nowo zakochuję się w życiu. Nie chcę go stracić..wycisnę,to co z niego najlepsze do ostatniej kropelki.
 
 


Brak komentarzy:

Shentele by Sara Veronica. Obsługiwane przez usługę Blogger.