Was it good?

/
0 Comments
 
 

 
Przez ostatnie 4 miesiące grałam pewną rolę którą dał mi los. Myślałam, że robię coś dobrego, że w końcu spotkało mnie coś pięknego. Dziś zmieniam sposób patrzenia na to co się wydarzyło, moje życie było dość idealne, zawsze byłam sobą, wszyscy mówili, że kochają moją pozytywną energię. Pamiętam jak w 2010roku poznałam pewną dziewczynę, z którą później się zaprzyjaźniłam, nasze drogi się skrzyżowały przez wspólnego znajomego, postanowiłyśmy wybrać się na kawę. Był zimny jesienny wieczór, światła miasta rozświetlały cały rynek, dookoła nas było pełno świeczek, bardzo przyjemna atmosfera. Zaczęłyśmy opowiadać o sobie, powiedziałam jej o książce "SEKRET", a ona się popłakała, spytałam "Hej, co się dzieje?", ona na to: "Od Ciebie bije tyle ciepła, że wzruszyłam się tym, że tutaj jestem, z Tobą i czuje szczęście". Jest to jedno z moich ulubionych wspomnień, zarazić kogoś uśmiechem tak bardzo, że nie może uwierzyć w to, że również może być szczęśliwym.
 
Nic nie uczy nas życia tak bardzo, jak błędy które popełniamy. Dziś wiem, że szczęście należy trzymać w swoich rękach, możemy się nim dzielić ale nie dajmy go komuś na własność. Jesteśmy Panami swojego życia, tak niewiele trzeba by być szczęśliwym więc dlaczego ciągle sobie to utrudniamy? Co więcej, myślę, że świadomie wybieramy życie w smutku, melancholii, nostalgii.
 
 
 
Starajmy się żyć tak by nie ranić innych ale nie żyjmy dla innych, to nasze życie, ludzie przychodzą i odchodzą, oni razem z nami budują pewną historię, są częścią większego planu ale jeśli nie zostali na dłużej, to ich pobyt nie miał większego znaczenia, czy coś co miało być Tobie przeznaczone zniknęło by z dnia na dzień? Otóż nie. Przeznaczenie ma w sobie wielką siłę i zawsze będzie próbowało skierować Cię w kierunku drugiej osoby, jeśli Wasze ścieżki są kompletnie inne, czy warto za tym biec?
 
 
                                                                              "Nie biegnij za kimś, kto nie chce być złapanym"
 
 
 
               "Jeśli kochasz- puść wolno, jeśli wróci- jest Twoje"
 
 
Kochaj siebie. Dokonuj decyzji, które sprawią, że będziesz szczęśliwy, nie marnuj swojego czasu, życie jest krótkie, a Ty żyjąc w smutku tracisz swój czas, który ciągle ucieka. Jeśli Ci na czymś zależy, spróbuj to zdobyć, pokochaj z całych sił ale nie zatrać przy tym siebie. Ludzie nie powinni sprawiać, że czujemy się źle. Ludzie, to tylko ludzie. Co prawda niektórzy są cudownymi istotami ale nawet te cudowne istoty potrafią nas skrzywdzić. Dlaczego? Jak to możliwe? Bo tak jak powiedziałam... wciąż to tylko ludzie, zwykłe osoby tak jak i Ty.
 
"Grunt to nie przywiązywać się do niczego. Do czego się przywiążesz, to chciałbyś zatrzymać, a zatrzymać w życiu nie można nic."
 
"Tak bardzo się boję, bo jestem tak bardzo szczęśliwa, takie szczęście jest aż przerażające, takie szczęście przytrafia się tylko wtedy, gdy zaraz ma się coś utracić."





Brak komentarzy:

Shentele by Sara Veronica. Obsługiwane przez usługę Blogger.