ReLOVEution

/
0 Comments


Wczoraj skończyłam czytać książkę "Siła", która jest kolejną częścią "Sekretu", gorąco polecam. Za każdym razem gdy kładłam się do łóżka brałam ją w swoje dłonie, a to sprawiało, że zasypiałam z ogromnym uśmiechem na twarzy. Podoba mi się w niej to, jak motywuje, dostałam wiele odpowiedzi na gnębiące mnie pytania, bardzo fajne jest również to, że jest tam mnóstwo cytatów od cenionych ludzi oraz od wyznawców różnych religii z całego świata. Ta książka pokazuje to w co tak bardzo wierzę- nie ważne jakiego koloru skóry jesteś, jaką wiarę wyznajesz, to co się liczy najbardziej, to Twoje serce, jeśli jesteś dobrym człowiekiem, to czeka Cię niesamowita przyszłość.

"Byt, który w Tobie mieszka- prawdziwy Ty- również nie rozpływa się w niebycie. Samo słowo "byt" podkreśla, że nie możesz przestać istnieć. Jesteś istotą wieczna, która tymczasowo pomieszkuje w ludzkim ciele. Gdybyś przestał istnieć, we wszechświecie wytworzyłaby się pustka, w którą wszechświat by się zapadł."

Nic tak bardzo nie poprawia mi humoru, jak stan mojego uduchowienia. Jeśli wiesz dlaczego tu jesteś, to nigdy nie będziesz nieszczęśliwy.



Zacznij kochać siebie!

"Siedząc w udręce oraz ze złamanym sercem jest stratą Twojego cennego czasu. Musisz pogodzić się z każdą decyzją, której dokonałeś podczas swojej podróży, ponieważ w tym momencie jest to decyzja, którą czułeś, że musisz podjąć więc na to zasługujesz najbardziej. Nie można ciągle pytać "A co jeśli zamiast tego zrobiłbym inaczej...", gdzie bym był, kim był był. Siedząc z "co jeśli" jest cierpieniem. To męczarnia. Zaufaj sobie, że będzie lepiej. Miej wiarę. I co najważniejsze... odpuść sobie przeszłość, nie na to zasługujesz. Nie możesz do niej wrócić, ale dopóki tym żyjesz będzie Cię to odciągać od prawdziwie szczęśliwego życia. Odpuść. Zawsze będziesz pamiętał... ale tylko pamiętaj... i odpuść."


Życie nie jest trudne, jest takie jakie je sobie sprawimy. Nie powiecie mi, że jest inaczej, bo nie jest. Jestem człowiekiem tak jak Wy i doświadczyłam siły myśli, jedna mała pozytywna myśl, może zmienić całe Twoje kolejne dni. Tylko Ty posiadasz moc zmienienia swojego życia- użyj jej.

Kochani, pragnę gorąco Was zachęcić do wzięcia udziału w akcji zorganizowanej przez KarmimyPsiaki.pl, która polega na zrobieniu sobie selfie, wrzuceniu na portal społecznościowy z hashtagami #1selfie1posiłek #karmimypsiaki #karmawraca, ważne jest by na selfie trzymać kartkę z napisem "Karma Wraca", w ten sposób pomagamy psiakom w schronisku! Robisz sobie mnóstwo selfie, zrób tym razem jedno z myślą, że tym sposobem jeden pies dobrze się naje i być może to właśnie ratunek na jego przetrwanie. Razem możemy zdziałać więcej #reLOVEution



Mój ulubione zespół The Veronicas właśnie wypuścił klip do utworu 'If you love someone', cóż mam więcej dodać... obejrzyjcie, zdecydowanie utożsamiam się z tym obrazem. Dziewczyny pokazały wszystko to, co Wam próbuję przekazać. Łapcie!





Brak komentarzy:

Shentele by Sara Veronica. Obsługiwane przez usługę Blogger.