Be yourself

/
0 Comments
Cześć kochani, ponownie wracam z nowym wpisem pełna inspiracji. Może ktoś z Was zauważył moje wywody na facebooku, postanowiłam rozpisać się na ten temat ponieważ nie daje mi on spokoju. Całe swoje niezbyt długie życie chodziłam z podniesionym niewidzialnym środkowym palcem do tych, którzy wiedzieli lepiej jak mam żyć. Jestem osobą, która chodzi na zakupy sama, nie pyta innych o radę, bo to ja wiem, co mi się podoba, a co nie. Nigdy nie zrozumiem osób, które biorę koleżankę i się jej radzą. Ubierasz się dla siebie czy dla niej? Ona odpowie "to jest ok" na to, co ona by założyła, a jesteście przecież dwoma innymi osobami. Get a life! Uwielbiam ludzi, rozmowy z nimi, przebywanie z nimi ale nienawidzę gdy ktoś mi mówi, co powinnam w sobie zmienić, jak powinnam się ubierać, czego nie powinnam mówić, jeśli ktoś przekroczy tę linię- prawdopodobnie będzie trudno mi się ponownie do tej osoby odezwać, ponieważ nie potrafię cieszyć się życiem z kimś, kto z chęcią wiele by we mnie zmienił.



Każdy z nas ma swoje własne priorytety, w moim życiu jest to: Muzyka, Moda (grunge) oraz Kraje Anglojęzyczne. Rzuciłam teraz tylko hasła ale wyobraźcie sobie mnóstwo myślników do poszczególnego słowa,  a następnie cele, jakie chciałabym osiągnąć w danym kierunku.

Pamiętajmy o tym, że wszystko w naszym życiu jest pożyczone- prawo Karmy. Im więcej dobrego od siebie dajesz innym, tym więcej na tym zyskasz. Z karmą to jest tak, że ona wraca błyskawicznie lub za kilka lat ale zawsze wraca więc jeśli robisz coś złego z premedytacją, kiedyś zaczniesz tego żałować. 

Tak długo jak oddycham na tej planecie, będę walczyć o ludzkie prawa, o szczęście innych, ten blog bardzo mi pomaga w poruszaniu wielu istotnych rzeczy, a Wy to czytacie, prosicie o więcej, widzę dzięki Wam, że jest sens. Czasami mam dni gdy spamuje tym linkiem jak opętana ale wiem, że ten kto zajrzy, wyjdzie stąd z uśmiechem. Prosiłabym, żebyście w komentarzach lub na asku napisali mi jakie tematy mam poruszyć w przyszłości. 

Miłego dnia! Dzisiaj wybierz bycie sobą. 



Moje portale społecznościowe:



Brak komentarzy:

Shentele by Sara Veronica. Obsługiwane przez usługę Blogger.