Moje ulubione seriale

/
0 Comments
Serialomaniak, zdecydowanie jestem tą osobą! Nie wyobrażam sobie braku oczekiwania na kolejny odcinek mojego ulubionego serialu, a gdy już nie mam co oglądać, to szybko szukam czegoś nowego. Tym sposobem lista tego, co widziałam jest naprawdę długa, a znalezienie czegoś nowego, co trafi w mój gust jest wyzwaniem, dlatego drodzy producenci, zacznijcie robić więcej dobrych seriali! Przestańcie trzymać na antenie coś, co wszystkim się już znudziło, a zacznijcie doprowadzać zaczętą produkcję do końca i nie kasujcie seriali z dużym potencjałem po pierwszym sezonie! W tym poście opiszę krótko wszystkie seriale, które utkwiły mi w pamięci. Oczywiście można je znaleźć na filmwebie.



The L.A. Complex

10/10, 2 sezony

Serial opowiada o zmaganiu się z życiowymi problemami, dążeniem za sławą, pieniędzmi. Pokazuje, że nie zawsze wszystko wychodzi tak jak my tego chcemy, a niektórzy ludzie są skłonni do karygodnych czynów, jeśli muszą zachować pozory. Polecam, momentami mocny wyciskacz łez. Łapie za serducho + Cassie Steele w obsadzie!


The Vampire Diaries

10/10, 8 sezonów

Mój absolutny faworyt! Tematyka wampirów, wilkołaków, czarownic, czyli krótko mówiąc- wszystko co kocham! Zważając na to, że są tam krwiopijcy, serial często zabiera nas do innych epok oraz przedstawia nam ich kulturę i zwyczaje, uwielbiam! Oczywiście jestem Team Delena, ich historia miłosna niesamowicie urzeka! 


90210

10/10, 5 sezonów

Ten serial złamał mi serce wraz z jego ostatnim sezonem. Poruszał tak wiele tematów, że aż smutno było nie czekać na kolejny odcinek... Po zakończeniu zdecydowanie brakuje mi rozkmin, które miałam za każdym razem gdy go oglądałam! Głównie opowiada on o grupie przyjaciół i ich perypetiach, ale uwierzcie, kryje się za tym o wiele więcej niż myślicie. Gorąco polecam! 



Skins

10/10, 7 sezonów

OK. Zdecydowanie zaczęłam ten post od wypisania moich ulubionych seriali ale zrobiłam to kompletnie nieświadomie. To TV Show wyróżnia się tym, że co w drugim sezonie jest inna ekipa, stąd też polecam Wam gorąco sezony 3-4, możecie obejrzeć tylko je, ponieważ historia jest kompletnie inna ale radziłabym jednak zobaczyć wszystkie odcinki, ponieważ w pierwszej ekipie pojawia się niesamowita Effy Stonem, która zostaje w serialu aż na 4 sezony! Produkcja opowiada o nastolatkach w okresie dojrzewania, odkrywaniu siebie, radzeniu sobie z pierwszymi życiowymi problemami.Oglądałam go za czasów gimnazjum i zdecydowanie wpłynął na moje myślenie. Mam do niego ogromny sentyment, zdarzają się dni, kiedy odpalam sobie jeden z ulubionych odcinków i w zależności od tego jaką ma tematykę, płaczę lub uśmiecham się jak głupia. 


Instant Star

10/10, 4 sezony

Wydaje mi się, że jest to pierwszy serial, w który się wkręciłam i to właśnie jego główna bohaterka (Jude Harrison) przyczyniła się do tego, że miałam obsesję na punkcie rudego koloru włosów i w końcu się na niego pofarbowałam. Ta produkcja zachwyciła mnie tym, że oprócz samego obrazu i jakiejś historii znajduje się tam mnóstwo rockowej muzyki! Historia opowiada o dziewczynie, która ma swoje 5 minut i podbija świat. Oczywiście z czasem wszystko się zmienia. Jej producent o wiele od niej starszy staje się jej obiektem pożądania. 


The Carrie Diaries

8/10, 2 sezony

Zdecydowanie serial z potencjałem, który jak zawsze został zmarnowany, bo po co kontynuować dobry serial. Rolę główną gra niesamowita aktorka, która urzekła mnie swoją urodą oraz tryskającą pozytywną energią. Zdecydowanie BARDZO kolorowy serial. Opowiada on o młodej projektantce, która spełnia swoje marzenia. Za każdym razem gdy oglądałam nowy odcinek zarażałam się tą pozytywną energią o której już wspomniałam i dostawałam dużego kopa by sama coś zmienić w swoim życiu. Motywuje, oj bardzo!





Faking It

10/10, 3 sezony

Ten serial został skasowany dosłownie chwilę temu... Myślę, ze wszyscy jego fani bardzo się zawiedli zwłaszcza, że rozgłosu oraz potencjału mu nie brakowało. Tematyka wbrew pozorom prosta, ale kontrowersyjna. Dwie dziewczyny z liceum udają lesbijki, by zostać popularne w szkole, po czym jedna zakochuję się w drugiej, a tamta tego nie odwzajemnia. 


Orphan Black

10/10, 4 sezony

WOW, WOW i jeszcze raz WOW. Serial narkotyk, obejrzysz jeden odcinek i Twój dzień będzie wyglądał tak, że zabraknie Ci godzin na to, by skończyć wszystkie sezony na raz. Jeden z lepszych seriali jakie kiedykolwiek powstały. Fabuła skupia się na klonach, których jest coraz więcej, odkrywają skąd pochodzą, a niektóre nie mają pojęcia o tym, że w ogóle coś takiego jak klony istnieje. Jeśli kiedykolwiek zastanawialiście się jak to jest być jedną osobą z wieloma twarzami, to koniecznie zabierzcie się za Orphan Black! Nie pożałujecie, tylko proszę bez jakichkolwiek zażaleń na temat uzależnienia :):):) 


Orange Is The New Black

10/10, 4 sezony (planowanych 7!)

Jak wygląda życie kobiet w więzieniu? Podkoloryzowanej odpowiedzi na to pytanie zobaczycie oglądając OITNB. Niestety, nie w każdym więzieniu spotyka się na korytarzu niesamowitą Ruby Rose, która skradnie Twoje serce. Czytając o jej pojawieniu się w tym serialu nie mogłam uwierzyć własnym oczom! Cieszę się, że znaleźli miejsce na wątek ze Stellą. Czy produkcja jest warta obejrzenia? Uważam, że jest to dość ciężki serial i nie każdemu się spodoba. Czasem zbyt wulgarny bądź obrzydliwy. Tam nie ma hamulców. 


Pretty Little Liars

10/10, 7 sezonów

Mój kolejny totalny faworyt, który powoli się kończy i nie wiem co zrobię ze swoim życiem, gdy nie będę z podekscytowaniem czekała na kolejny sezon. Historia opowiada o dziewczynach prześladowanych przez tajemnicze "A". Mój ulubiony odcinek to "Dollhouse", uważam, że producenci wykonali niesamowite mistrzostwo. Gorąco polecam! Dużo grozy.


Witches of East End

8/10, 2 sezony

OK. Zdecydowanie ten post będzie należał do jednego z niewielu, w którym tak często powtarzam te same słowa ale JAK ONI MOGLI SKASOWAĆ TAK DOBRY SERIAL??? Bardzo realnie odzwierciedlał on rolę czarownic w codziennym życiu. Zakochałam się w tym świecie magii. Ciągle chciałam więcej, a tu dupa. Polecam, ale nie wiem czy warto się wkręcać w historię urwaną w połowie.


Finding Carter

10/10, 2 sezony

Zaczęłam oglądać ten serial ze względu na Kathryn Prescott, która grała Emily Fitch w wyżej wymienionych Skinsach. Kolejna genialna produkcja, pomimo, ze zabrało się za nią MTV! Dziwny jest fakt, że nie dali jej szansy na kolejny sezon. Serial opowiada o dziewczynie, która została porwana, gdy była mała i żyła z udawaną mamą kompletnie tego nieświadoma, pewnego dnia poznaje swoich prawdziwych rodziców.


Young & Hungry

8/10, 4 sezony

Komediowy serial, który potrafi rozbawić do łez, a przy tym nie jest tandetny oraz oklepany. Opowiada on o młodej kucharce oraz jej ścieżce życiowej. Za produkcję odpowiada Ashley Tisdale!


Lost Girl

10/10, 5 sezonów

O tak. Serial, który jest dobry od początku do samego końca. Opowiada on o przeróżnych magicznych postaciach. Główna bohaterka żywi się ludzką energią. Mnie urzekła postać Kenzi, która jest przyjaciółką Bo. Gdybym miała wybrać kim chciałabym być w drugim życiu, to chciałabym mieć taki charakter jak ona. Poświęcała całe swoje życie na rzecz przyjaźni, kochała całym swoim sercem, była mistrzynią sarkazmu, potrafiła rozbawić do łez. Jeśli chcecie poznać postać, która jest dosłownie ideałem tego jak człowiek powinien się zachowywać, to koniecznie wpiszcie na listę ten serial, a świat magii powinien zdecydowanie Was do tego przekonać. Jest w nim dość inna tematyka niż w typowych serialach. 


iZombie

9/10, 2 sezony (planowane 3!)

Co tu dużo mówić, serial o zombie, który tak naprawdę przedstawił mi ich klimat. Nigdy nie oglądałam niczego w tej tematyce, a co za tym idzie nie fascynowały mnie zombiaki. Serial opowiada o kobiecie, która przypadkiem zostaje zombie, dzięki swoim umiejętnościom widzenia przeszłości osoby, której mózg zjadła, zaczyna współpracować z policją by pomóc im rozwiązać tajemnicze przypadki śmierci.



Younger

8/10, 3 sezony

Producenci często wybierają co najmniej jedną znaną twarz do swojego serialu, by przyciągnąć do niego potencjalnych widzów, a ja oczywiście się na to złapałam i dla Hilary Duff obejrzałam pierwszy odcinek, a potem tak jakoś się stało, że zamieniło się to w cały sezon i aktualnie czekam na kolejne przygody dwóch przyjaciółek pracujących w redakcji. Głównie produkcja opowiada o kobiecie, która udaje młodszą niż jest dla dostania dobrej posady w pracy, bo przecież, kto by chciał kogoś po 40tce?


The Whispers

8/10, 1 sezon

Serial opowiada o dzieciach, które są prześladowane przez szepty. Tylko one rozumieją dziwną istotę, która porozumiewa się z nimi za pomocą świateł. Tutaj mam dla Was ciekawostkę, uważam, że najnowszy fenomen jakim jest "Stranger Things", to totalna kopia tego serialu. Ktoś oglądał? Co sądzicie?


Sense8

8/10, 2 sezony

Taaak. Serial, który kocham ale totalnie go nie rozumiem. Totalny mindfuck. Ośmioro ludzi, z różnych krajów jest połączone ze sobą mentalnie. Mogą się pojawiać w różnych miejscach, pomagać sobie nawzajem, a nigdy się nie poznali. 


Shadowhunters

8/10, 2 sezony

Shadowhunters powstało jako książka, następnie doczekało się ekranizacji w postaci filmu, a po sukcesie, który otrzymał doczekaliśmy się serialu! Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z takiego obrotu wydarzeń. Magia, demony. Dobro i zło. Przyjemny serial. Magnus i Alec oczywiście najlepsi!


The Magicians

9/10, 2 sezony

Kolejny serial o magii. Kocham to, że nowe produkcje nie trzymają się takiego samego schematu lecz wprowadzają coś innego. tutaj bohaterzy czarują przy pomocy różnych, dziwnych układach rąk. Musicie sami to zobaczyć, bo ciężko jest opisać to co oni wyczyniają. 


Lucifer

8/10, 2 sezony

Totalny sztos! Serial opowiada o Lucyferze, który zszedł na ziemię, ponieważ w piekle było zbyt nudno. Ciekawie pokazuje perspektywę tego jak naprawdę mógłby wyglądać diabeł. Czy tak naprawdę wiemy w co wierzymy i dobrze osądzamy? Kto jest naprawdę dobry, a kto zły? Czym tak naprawdę je ZŁO? Bardzo polecam. Genialny aktor w głównej roli! 


Stranger Things

10/10, 1 sezon

ST, jeszcze go nie widziałeś? Kto o nim nie słyszał! Serial promowany z wielkim rozmachem. Polecają go najbardziej wpływowe osoby na świecie. W pewnym momencie nie można się było wręcz opędzić od reklamy na jego temat. Zdecydowanie genialny, ale tak jak już wspomniałam wcześniej, mało osób wie, że coś takiego już powstało i nazywa się The Whispers. Ten serial zaczęłam oglądać ze względu na aktorkę Winona Ryder oraz podobną tematykę do serialu, który skasowali.


The Secret Circle

8/10, 1 sezon

Kolejny serial o czarownicach i magii, walka dobra i złem. Jestem w trakcie oglądania więc nie powinnam oceniać, ale bardzo mnie zachwycił, aż trudno uwierzyć, że jest tak mało znany i słabo się sprzedał przez co został skasowany... O wiele wolniej się ogląda ze świadomością, że kolejnego sezonu nie będzie...


Bates Motel

7/10, 5 sezonów

Kolejny serial, którego nie powinnam jeszcze oceniać, ale oczywiście, że to zrobię! Jestem aktualnie po skończeniu pierwszego sezonu i zamierzam obejrzeć kolejne. Każdy odcinek zaskakuje. Fabuła opowiada o chłopaku psychopacie, który zabija, ale niekoniecznie o tym pamięta. 


Nie wierzę! Skończyłam tę długą listę. Jestem ciekawa, czy ktokolwiek przeczyta ten post do końca. To jak, zgadzacie się z moimi ocenami? A może zachęciłam Was do obejrzenia któregoś z seriali? Na dzisiaj to już wszystko. Trzymajcie się ciepło!



Brak komentarzy:

Shentele by Sara Veronica. Obsługiwane przez usługę Blogger.